سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی هومکس

کشور سازنده کولر گازی هومکس

کشور سازنده کولر گازی هومکس کجاست؟ برای کسانی که قصد خرید این کولر اسپلیت را دارند، دوست دارند تا علاوه بر قیمت کولر گازی هومکس، اطلاعات مفیدی را درباره کشور سازنده کولر گازی هومکس به دست آورند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این باره کسب کنید.

کشور سازنده کولر گازی هومکس کجاست؟

همان طور که می دانید، کولرهای گازی مختلفی در بازار وجود دارد که شما می توانید خریداری نمایید. کولر اسپلیت هومکس یکی از سیستم های تهویه مطبوعی است که می تواند با سایر برندها از جمله کولر میلون، کولر گازی ال جی و …. رقابت کند.
کشور سازنده کولر گازی هومکس برای تولید این سیستم، از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کرده است. همچنین استفاده از تجربه های متخصصین این حوزه سبب شده تا محصولات تولید شده این برند دارای کیفیت بالایی داشته باشند.
کشور سازنده کولر گازی هومکس در کشور چین تاسیس شده و تا به امروز توانسته محصولات باکیفیت و مطلوبی را به بازار عرضه کند. اسپلیت های هومکس دارای ویژگی های مختلفی هستند که یکی از مهم ترین آن ها، دارا بودن مدل های گوناگون با موقعیت های نصب متفاوت است تا بتوان از این دستگاه ها در فضاهایی با متراژ مختلف استفاده نمود.

ویژگی های کولر هومکس

از ویژگی های مهم این کولر گازی، می توانیم به وجود قطعات مرغنوب و باکیفیت اشاره نماییم که می توانند در عملکرد کلی این سیستم تاثیر مثبتی داشت باشد.
کمپرسورهای به کار رفته در این کولر گازی، کمپرسورهای توشیبا ساخت ژاپن بوده که در کشور چین مونتاژ شده اند. در برخی از مدل های این کولر اسپلیت، از کیت اینورتر استفاده شده تا مصرف انرژی به پایین ترین حد خود برسد. ضمن آنکه این کولرها به گاز مبرد R22 و R410 مجهز هستند؛ این گازها دارای عملکرد فوق العاده ای بوده و با محیط زیست بسیار سازگار هستند.

کولر گازی هومکس
کولر گازی هومکس

انواع مدل های کولر هومکس

اکنون که با کشور سازنده کولر گازی هومکس آشنا شدید، نوبت به آن می رسد تا نسبت به مدل های مختلف این کولر گازی نیز اطلاعاتی کسب نمایید.
از نظر عملکرد و مشخصات فنی، باید بگوییم که این کولرهای گازی از جمله سیستم های تهویه مطبوع با عملکرد دوکاره هستند. به این معنی که می توانند عملکرد سرمایش و گرمایش را به خوبی انجام دهند و به این ترتیب شما می توانید از این کولرها در تمامی فصول سال استفاده نمایید.
ضمن آنکه این کولرهای گازی دارای عملکرد بهینه ای بوده و می توانند با مصرف انرژی متعادل، به راحتی فضای مطبوعی را برای شما فراهم سازند.

کولر گازی اسپلیت دیواری هومکس

یکی از مدل های محبوب این اسپلیت ها، کولر دیواری هومکس است. این کولرهای گازی دارای قابلیت سرمایش و گرمایش بوده و قدرت هوادهی بالایی دارند.
این کولرها در مدل هایی با ظرفیت ، 12000، 18000، 24000، 3000، 32000 بی تی یو بر ساعت تولید و به بازار عرضه می شوند. کمپرسورهای استفاده شده در این کولر گازی از نوع کمپرسورهای روتاری و تولید توشیبا هستند. اغلب این کولرهای گازی برای استفاده در مناطق معتدل بسیار مناسب بوده و می توانند عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. کولر گازی هومکس 24000 سرد و گرم یکی از بهترین مدل های این کولر گازی است که شما می توانید آن را با بهترین قیمت از فروشگاه بهارتهویه و با گارانتی خریداری نمایید.
گاز مبرد استفاده شده در این کولرها از نوع گاز R410 بوده که به محیط زیست آسیب وارد نمی کنند و به خوبی می توانند به تهویه مطبوع هوا کنک کنند.
یکی از ویژگی های حائز اهمیت این کولر اسپلیت ها، فیلتر Multi-Protection است که می توانند ویروس ها و باکتری های زیادی را از هوا دفع کرده و در نتیجه هوای پاک و تمیزی در محیط پراکنده کنند.
ضمن آنکه این اسپلیت ها مجهز به سیستم هایی نظیر سیستم توربو، تایمر، سیستم خواب راحت و سیستم تمیزشوندگی خودکار هستند. جنس بدنه آن ها ضدزنگ بوده و می توانند مقاومت بالایی در برابر گرد و خاک داشته باشند.

کولر گازی اسپلیت ایستاده هومکس

نوع دیگر این کولرها، کولر اسپلیت ایستاده Hommex است. مانند نوع دیواری کولرهای این برند، اسپلیت های ایستاده هومکس نیز دارای قابلیت سرمایش و گرمایش بوده و قدرت سرمایش آن ها در محیط بسیار بالا است.
این کولرها در ظرفیت های 60000 ،48000 ،36000 بی تی یو بر ساعت تولید و در بازار موجود هستند و از جمله کولرهای پرقدرت محسوب می شوند.
کمپرسورهای استفاده شده در این کولرها از نوع کمپرسور اسکرول ساخت کمپانی پاناسونیک و کمپرسورهای پیستونی با برند امرسان هستند. این کمپرسورها سبب می شود تا کولرهای مذکور بتوانند با قدرت بالایی اقدام به تامین هوای مطلوب در محیط نمایند.
در این کولر اسپلیت ها از گاز مبرد R22 و R410 استفاده شده که با محیط زیست سازگار هستند. ضمن آنکه این کولرها مجهز به فیلتر آنتی باکتریال بوده تا آلودگی های موجود در هوا را جذب کند.
این کولرها قادرند تا هوا را تا 15 متر در محیط پرتاب کنند، ضمن آنکه این سیستم های تهویه مطبوع مجهز به سیستم ها برنامه فعال سازی آنزیم، سیستم عیب یاب هوشمند، حفاظت در برابر نوسان برق هستند.
همچنین لازم به ذکر است که این کولرها با تولید کمترین صدا، عملکرد خوبی دارند و می توانند به کمک دریچه های تعبیه شده، هوا را به صورت یکنواخت در محیط پراکنده سازند.

گارانتی کولر گازی هومکس
گارانتی کولر گازی هومکس

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت هومکس

کولرهای گازی هومکس دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و دو سال ضمانت پنل داخلی تحت شرکت پیشروالکترونیک است. همچنین خوب است بدانید که نصب این کولرها به صورت رایگان انجام خواهد شد.
شما می توانید با خرید این کولرهای گازی از بهارتهویه، از این گارانتی ها بهره مند شوید. ضمن آنکه امکان دریافت مشاوره های رایگان از سوی کارشناسان ما برای شما فراهم است. شما می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و یا اینکه از طریق واتس اپ، به کارشناسان مربوطه متصل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *